V prípade vrátenia tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy v lehote 14 dní od jeho prevzatia, alebo z dôvodu reklamácie zasielajte prosím tovar priamo na adresu skladu:

Martin Štefan - HONZINO
Jihomoravské nám. 1
627 00 Brno - Česká republika

Zaslaním tovaru späť priamo na adresu skladu výrazne urýchlite vybavenie Vašej žiadosti.

Dopravcovi vždy predajte aj kontaktný telefón +420 705 949 919 a e-mail info@honzino.cz. Sídlíme v obchodnom stredisku, ktoré má 3 poschodia a pokiaľ zásielku doručuje napr. iný kuriér, než ktorý obsluhuje našu oblasť bežne, brigádnik atď., môže sa stať, že pokiaľ nemá kontaktný telefón, tak namiesto hľadania našej prevádzky balík uloží bez oznámenia, alebo vráti. Doručenie zásielky s istotou postrážime, pokiaľ nám dáte vopred informáciu o odoslaní zásielky a jej sledovacie číslo.

Tovar môžete zasielať aj do P.O.Boxu na pošte Malacky, ale vrátenie do nášho skladu sa tak môže predĺžiť až o týždeň.

Honzino.sk
P.O.BOX 14 
901 01 Malacky 1


Tovar späť nikdy nezasielajte na dobierku. Zásielku na dobierku neprevezmeme.


K zásielke vždy pridajte sprievodný list, ktorý bude obsahovať minimálne tieto údaje:

  • číslo objednávky
  • aktuálny kontakt
  • IBAN pre prípad vrátenia kúpnej ceny
  • zoznam tovaru, ktorý vraciate, alebo reklamujete
  • v prípade reklamácie popis vady


Prípadne môžete využiť tieto formuláre, ktoré obsahujú všetky potrebné údaje:



Ak vraciate tovar obstaraný prostredníctvom Heureka Marketplace (predtým Heureka Košík) s využitím benefitov poskytovaných Heurekou, obráťte sa najprv na Heureku - info linka +421 2/205 703 60, e-mail: info@heureka.sk - a na postupe vrátenia tovaru sa dohodnite s nimi . Benefity poskytované Heurekou nemožno uplatniť spätne.