V prípade vrátenia tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy v lehote 14 dní od jeho prevzatia, alebo z dôvodu reklamácie zasielajte prosím tovar priamo na adresu skladu:

Martin Štefan - HONZINO
Jihomoravské nám. 1 
627 00 Brno - Česká republika


Zaslaním tovaru späť priamo na adresu skladu výrazne urýchlite vybavenie Vašej žiadosti.


Dopravcovi vždy predajte aj kontaktný telefón +420 602 953 912 a e-mail info@honzino.cz. Sídlíme v obchodnom stredisku, ktoré má 3 poschodia a pokiaľ zásielku doručuje napr. iný kuriér, než ktorý obsluhuje našu oblasť bežne, brigádnik atď. , Že pokiaľ nemá kontaktný telefón, tak namiesto hľadania našej prevádzky balík uloží bez oznámenia, alebo vráti. Doručenie zásielky s istotou postrážime, pokiaľ nám dáte vopred informáciu o odoslaní zásielky a jej sledovacie číslo.

Tovar späť nikdy nezasielajte na dobierku. Zásielku na dobierku neprevezmeme.

K zásielke vždy pridajte sprievodný list, ktorý bude obsahovať minimálne tieto údaje:

  • číslo objednávky
  • aktuálny kontakt
  • IBAN pre prípad vrátenia kúpnej ceny
  • zoznam tovaru, ktorý vraciate, alebo reklamujete
  • v prípade reklamácie popis vady


Prípadne môžete využiť tieto formuláre, ktoré obsahujú všetky potrebné údaje:



Ak vraciate tovar obstaraný prostredníctvom Heureka Marketplace (predtým Heureka Košík) s využitím benefitov poskytovaných Heurekou, obráťte sa najprv na Heureku - info linka +421 2/205 703 60, e-mail: info@heureka.sk - a na postupe vrátenia tovaru sa dohodnite s nimi . Benefity poskytované Heurekou nemožno uplatniť spätne.